مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-25حوادث

کلاهبردار اینستاگرامی فروش البسه در بوشهر دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با شگرد فروش پوشاک و البسه در شهر بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس پلیس فتا استان بوشهر از دستگیری کلاهبردار اینستاگرامی با شگرد فروش پوشاک و البسه در شهر بوشهر خبر داد.

سرهنگ مهدی قاسمی اظهار کرد: متهم با درج و انتشار آگهی فروش پوشاک و البسه خارجی در صفحه ای اینستاگرامی با قیمت مناسب و معرفی خود به عنوان واردکننده پوشاک از بنادر شهرهای ساحلی استان، مبالغ قابل توجهی را در قالب بیعانه از مالباختگانی از سراسر کشور دریافت می کرده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهم برای پوشاندن ردپای مجرمانه خود، از شماره کارت های حساب به نام اشخاص مختلف جهت دریافت وجوه خریداران استفاده کرده بود.

رییس پلیس فتا استان بوشهر بیان کرد: با تلاش و اقدام ویژه کارشناسان سایبری پلیس فتا استان و پس از هماهنگی با مقام قضایی، متهم به هویت معلوم در شهر بوشهر، شناسایی، دستگیر و به همراه تجهیزات هوشمند همراه خود به پلیس فتا دلالت شد.

قاسمی اعلام کرد: متهم با مشاهده مستندات و ادله گردآوری شده توسط پلیس، به جرایم ارتکابی معترف و اعلام داشت از ابتدای سال جاری، اقدامات مجرمانه خود را آغاز نموده و برای اینکه شناسایی نشود، از تصاویر یک آقا که در اینترنت استخراج کرده بوده به عنوان ادمین صفحه این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار اینستاگرامی فروش البسه در بوشهر دستگیر شد

کلاهبردار اینستاگرامی فروش البسه در بوشهر دستگیر شد