مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-25اقتصادي

کشف و ضبط 750 کیلوگرم خوراک دام خارج از شبکه در خانمیرزا


مدیر جهادکشاورزی شهرستان خانمیرزا گفت: در یک اقدام فوری 750 کیلوگرم خوراک دام و طیور خارج از شبکه دولتی در سطح شهرستان ضبط و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

- مهدی عالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پس از اطلاع و دریافت گزارش، در یک اقدام فوری 750 کیلوگرم خوراک دام و طیور خارج از شبکه دولتی در سطح شهرستان ضبط و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان خانمیرزا از ارسال 2 گزارش تخلف به دلیل گران فروشی به مقامات قضایی در شهرستان خانمیرزا نیز خبر داد و افزود: با گشت زنی و بازرسی بازار در سطح شهرستان واحد تنظیم بازار شهرستان با کمک اداره تعزیزات و صمت دیگر 2 تخلف گران فروشی نیز در شهر الونی مرکز شهرستان خانمیرزا  به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیم دولت، نظارت بر فرآیند تنظیم بازار به جهاد کشاورزی محول شده است، که در این زمینه این مدیریت نظارت و رصد کامل از بازار انجام داده و با افراد سودجو به شدت برخورد می شود.

عالی اظهار داشت: از ابتدای تفویض وظایف نظارت و بازرسی به جهادکشاورزی این مدیریت به صورت مستمر و روزانه بازرسی های متعددی از واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی بخش کشاورزی انجام می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 750 کیلوگرم خوراک دام خارج از شبکه در خانمیرزا

کشف و ضبط 750 کیلوگرم خوراک دام خارج از شبکه در خانمیرزا