مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-25حوادث

باند سارقان موبایل در گرگان متلاشی شد/ لزوم ساماندهی کارتن به دست ها


فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه باند سارقان موبایل در گرگان با کشف بیش از 36 فقره سرقت تلفن همراه متلاشی شد، گفت: همه اعضای این باند زن بودند.

- ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه باند سارقان موبایل در گرگان با کشف بیش از 36 فقره سرقت تلفن همراه متلاشی شد، گفت: همه اعضای این باند زن بودند.

سردار فاضل دادگر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به متلاشی شدن باند سارقان موبایل در گرگان اظهار کرد: در پی گزارشات مکرر وقوع سرقت موبایل در مناطق مرکزی شهری گرگان با حضور همکاران ما در پلیس آگاهی استان و اشراف اطلاعاتی به دست آمده مشخص شد تعدادی از بانوان نسبت به سرقت موبایل ها اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: با پیگیری های انجام شده توسط همکاران به سرنخ هایی دست یافتیم و یک زن به عنوان مسئول این باند شناسایی شد که از خارج از گلستان وارد استان شد و همچنین سه نفر همدست از شهر گرگان با وی همکاری داشتند و در مناطق مرکزی و پرتردد شهر موبایل بانوان را سرقت می کردند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند به سرقت بیش از 36 فقره موبایل اعتراف کردند، یادآور شد: شهروندان به ویژه بانوانی که موبایل آنها در مناطق مرکزی شهر گرگان به سرقت رفته با مراجعه به پلیس آگاهی پیگیری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان موبایل در گرگان متلاشی شد/ لزوم ساماندهی کارتن به دست ها

باند سارقان موبایل در گرگان متلاشی شد/ لزوم ساماندهی کارتن به دست ها