مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-25فرهنگي

مروری بر کارنامه حضور مسعود کیمیایی در جشنواره فجر


مسعود کیمیایی در حالی فیلم «خائن کشی» را در چهلمین جشنواره فجر رونمایی می کند که به اندازه دست کم دو دهه در این رویداد سینمایی حضور داشته ولی خودش فقط یک بار موفق به کسب جایزه شده است.

- مسعود کیمیایی در حالی فیلم خائن کشی را در چهلمین جشنواره فجر رونمایی می کند که به اندازه دست کم دو دهه در این رویداد سینمایی حضور داشته ولی خودش فقط یک بار موفق به کسب جایزه شده است.

مسعود کیمیایی که تعداد دفعات حضورش در جشنواره فیلم فجر نزدیک به 20 بار است، در حالی فیلمی تازه را در چهلمین دوره ی این رویداد سینمایی دارد که جشنواره فجر چندان به او روی خوش نشان نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالق قیصر در طول بیش از نیم قرن فعالیت سینمایی با روایت قصه هایی از رفاقت و حق طلبی همیشه طرفداران خاص خود را داشته که حتی در اوج انتقادها پشت فیلمساز محبوبشان ایستاده اند.

او امسال و در 80 سالگی، پس از ساخت بیشتر از 30 فیلم، با اثری جدید راهی جشنواره فجر می شود؛ جشنواره ای که هیچ وقت حاشیه هایش برای کیمیایی کم نبوده است.

مسعود کیمیایی در حالی فیلم خائن کشی را در چهلمین جشنواره فجر رونمایی می کند که به اندازه دست کم دو دهه در این رویداد سینمایی حضور داشته ولی خودش فقط یک بار موفق به کسب جایزه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر کارنامه حضور مسعود کیمیایی در جشنواره فجر

مروری بر کارنامه حضور مسعود کیمیایی در جشنواره فجر