مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:332022-01-25سياسي

پای اگزوز خوانی مداحان هم به «جهان آرا» باز شد


جواد حیدری معتقد است که برخی از مداحان سبک هایی را برای هیئات مذهبی ابداع کردند و اسم آن را اگزوزخوانی گذاشتند، که در واقع خشن خوانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه، جدیدترین قسمت برنامه جهان آرا دوشنبه 4 بهمن ماه و با موضوع هیئت های مذهبی، از وضع فعلی تا وضع مطلوب و با اجرای امیرحسین ثابتی روی آنتن شبکه افق رفت.

در برنامه شب گذشته جهان آرا ، پس از مرور اخبار هفته توسط امین سلیمی، گفت و گویی با سید مهدی حسینی، مداح اهل بیت و جواد حیدری شاعر و مداح اهل بیت صورت گفت.

آیا وضع جامعه متناسب با خروجی هیئت های مذهبی است؟ سید مهدی حسینی گفت: طی 20 سال گذشته تعداد هیئت های مذهبی بیشتر شده، اما خروجی آن متناسب با هیئت ها افزایش و گناه و فساد در جامعه کاهش نیافته است.

واقعیت این است که خروجی، متناسب افزایش هیئت ها نیست.

وی افزود: محبت حقیقی در هیئت و در بین جوانان ایجاد نمی شود و دلیل آن هم این است که گرداننده هیئت، آموزش های ابتدایی و لازم را سپری نکرده و این مسئله باید آسیب شناسی شود.

حسینی در خصوص افسانه پردازی برای افزایش عزاداران هیئت اظهار کرد: در برخی از هیئت ها دیده می شود که مداح، هیجان کاذب به مراسم می دهد، درباره اهل بیت (ع) افسانه پردازی و مجلس را نورپردازی و کار های این چنینی می کنند؛ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای اگزوز خوانی مداحان هم به «جهان آرا» باز شد

پای اگزوز خوانی مداحان هم به «جهان آرا» باز شد