مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-25اقتصادي

نهایی شدن اصلاح قانون بانک مرکزی تا پایان سال در کمیسیون اقتصادی


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از نهایی شدن اصلاح قانون بانک مرکزی تا پایان سال در کمیسیون اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با رییس کل بانک مرکزی با اشاره به حجم تجارت ایران تا پایان سال اظهار داشت: حجم تجارت ایران تا پایان سال از 50 میلیارد دلار عبور کند.

  وی از نهایی شدن اصلاح قانون بانک مرکزی تا پایان سال در کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: یکی از موضوعات مهم در نظام اقتصادی این است که در دولت جدید بتوانیم با همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و بانک مرکزی جایگاه اقتدار بانک مرکزی را تقویت کنیم.

  رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: یکی از ظرفیت ها، طرح دو شوری در دستور کمیسیون اقتصادی است که کلیات آن در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و با توجه به آغاز به کار دولت سیزدهم این موضوع در نشست های اخیر جمع بندی شده است.

  پورابراهیمی گفت:از ابتدای سال آینده بررسی شور دوم اصلاح قانون بانک مرکزی که پس از سال ها متوقف شده بود در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می گیرد.

  وی تصریح کرد: در پایان اردیبهشت ماه سال آینده پرونده مربوط به ایجاد فایل های مالیاتی برای کلیه کسانی که از سیستم پرداخت استفاده می کنند بسته شود و در نتیجه فرار مالیاتی به حداقل ممکن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهایی شدن اصلاح قانون بانک مرکزی تا پایان سال در کمیسیون اقتصادی

نهایی شدن اصلاح قانون بانک مرکزی تا پایان سال در کمیسیون اقتصادی