مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 15:482022-01-25سياسي

ممکن است شرایط کرونا در هفته های آینده وخیم شود


رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به مشکلات تامین امکانات برای طرح های مقابله با کرونا گفت: روال اداری برای مبارزه با کرونا جایگاهی ندارد؛ - در چند روز آینده باید به فکر بیمارستان ها باشیم و دو هفته دیگر نیز باید دنبال تخت بگردیم.

دکتر عبدالرضا جانگران نژاد در جلسه قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا که امروز (5 بهمن ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برخی مسئولان به صورت مستمر در این جلسات حضور می یابند و مورد خطاب قرار می گیرند اما برخی حتی در یک جلسه حضور پیدا نکرده اند و کسی هم با آن ها کاری ندارد؛ این مساله ظلم در حق کسانی است که فعالانه در مبارزه با کرونا شرکت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اجرای گام ششم طرح شهید سلیمانی افزود: سامانه امید یکی از ابزارها برای رصد میزان رعایت کنترل کارت واکسن و موارد دیگر در اماکن مختلف است؛ باید مشخص شود وضعیت این سامانه به کجا رسیده است.

رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان با اشاره به احتمال وقوع موج کرونا گفت: ممکن است در هفته های آینده شرایط تا حدی وخیم شود که مجبور شویم بگوییم نصف نیروهای ادارات در محل کار حاضر شوند و عده ای مرخصی بگیرند و بدین ترتیب گرفتاری پیش می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممکن است شرایط کرونا در هفته های آینده وخیم شود

ممکن است شرایط کرونا در هفته های آینده وخیم شود