مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 16:472022-01-25اقتصادي

توقف نماد تجلی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت


دو معدن جانجا و سنگ آهن صاحب سقز به تجلی و کنسرسیوم ومعادن رسید.

- شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با مشارکت در کنسرسیومی متشکل از شرکت های چادرملو، گل گهر، گهرزمین، صنایع و معادن غدیر و به رهبری شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در مزایده معدن طلا و مس جانجا برنده اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت تجلی،مرتضی علی اکبری مدیرعامل این شرکت درباره توقف نماد تجلی توضیح داد: شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با مشارکت در کنسرسیومی متشکل از شرکت های چادرملو، گل گهر، گهرزمین، صنایع و معادن غدیر و به رهبری شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در مزایده معدن طلا و مس جانجا برنده شده است همینطور تجلی با مشارکت در کنسرسیوم دیگری متشکل از ومعادن و صبا نور در مزایده معدن صاحب سقز برنده اعلام شده که به دلیل  افشای اطلاعات مربوط به این مزایده ها نماد متوقف شده است.

  وی افزود: معدن مس و طلای جانجا واقع در شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین معادن کشف شده مس و طلای ایران است که تا کنون بهره برداری از آن صورت نپذیرفته است و ذخیره این معدن در برخی پیش بینی ها تا 500 میلیون تن نیز برآورد می شود.

علی اکبری تصریح کرد: علاوه بر اکتشاف و استخراج معدن، کارخانه تولید کنستانتره مس به ظرفیت سالانه 130 هزار تن در معدن جانجا باید ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف نماد تجلی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت

توقف نماد تجلی به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت