مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 17:472022-01-25فرهنگي

ناگفته های میرکریمی از «خیلی دور خیلی نزدیک»


«خیلی دور خیلی نزدیک» تلاش برای ایجاد نوعی بی وزنی برای مخاطب است تا بداند که ما نسبت خود را با جهانی بی انتها نمی توانیم درک کنیم و به همین دلیل نباید به سرعت به سراغ پاسخ های سریع برویم و بیش از دریافت پاسخ باید نوعی معلق بودن و حیرانی را تجربه کنیم.

- رضا میرکریمی گفت: خیلی دور خیلی نزدیک تلاش برای ایجاد نوعی بی وزنی برای مخاطب است تا بداند که ما نسبت خود را با جهانی بی انتها نمی توانیم درک کنیم و به همین دلیل نباید به سرعت به سراغ پاسخ های سریع برویم و بیش از دریافت پاسخ باید نوعی معلق بودن و حیرانی را تجربه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارصد و نود و دومین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران با نمایش نسخه مرمت شده فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک با حضور رضا میرکریمی نویسنده و کارگردان، مسعود رایگان، افشین هاشمی بازیگران، مهرزاد دانش منتقد سینما و با اجرا و کارشناسی کیوان کثیریان شامگاه دوشنبه 4 بهمن در سالن ناصری خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

رضا میرکریمی در ابتدای این جلسه بیان کرد: من فکر نمی کردم افراد زیادی بعد از این همه سال برای تماشای خیلی دور خیلی نزدیک اینجا بیایند اما این جمعیت نشان می دهد که فرصتی که کیوان کثیریان ایجاد کرده است، مخاطبان خاص خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های میرکریمی از «خیلی دور خیلی نزدیک»

ناگفته های میرکریمی از «خیلی دور خیلی نزدیک»