مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1400 ساعت 20:022022-01-25اقتصادي

زمین پایگاه امدادی هلال احمر کاشمر برای ساخت مسکن واگذار می شود؟


مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد: تمام زمین هایی که در اختیار دستگاه ها و سازمان های مختلف گذاشته شده و تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته ، - ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد: تمام زمین هایی که در اختیار دستگاه ها و سازمان های مختلف گذاشته شده و تاکنون مورد استفاده قرار نگرفته ، باید بازگردانده شود.

همچنین معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی تاکید دارد به دلیل اینکه تاکنون برای پایگاه هلال احمر کاشمر هیچ اقدامی صورت نگرفته، خواستار باز پس گیری 10 هکتار آن برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن شده اند؛ این در حالی است که فرماندار کاشمر به صراحت اعلام کرده زمین هایی در شهرستان هست که می توان از آن برای اجرای طرح مسکن استفاده کرد و نیازی به باز پس گیری پایگاه امدادی هلال احمر نیست.

عبدالمجید نژادصفوی در جلسه شورای مسکن شهرستان کاشمر(قرارگاه اجرایی نهضت ملی مسکن) که در سالن همایش های فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت مکلف است شرایطی فراهم کند تا هر خانواده ایرانی یک خانه و سرپناه داشته باشد.

وی اظهار کرد: طی چند سال اخیر به دلیل تورم و شرایط اقتصادی سودجویی و بورس بازی هایی در حوزه معاملات مسکن به وجود آمد که خانواده هایی نیز از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین پایگاه امدادی هلال احمر کاشمر برای ساخت مسکن واگذار می شود؟

زمین پایگاه امدادی هلال احمر کاشمر برای ساخت مسکن واگذار می شود؟