مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-26سياسي

رییس سازمان انرژی اتمی: مادران، سازندگی جامعه را تعالی می بخشند


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام، به برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر در سازمان انرژی اتمی اشاره کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام، به برگزاری مراسم بزرگداشت روز زن و مقام مادر در سازمان انرژی اتمی اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی در وصف جایگاه مادران گفت: اعتقاد دارم که مادران گرامی این سرزمین با در نظر گرفتن وظیفه تشکیل و گرم نگه داشتن کانون خانواده، سازندگی جامعه را تعالی می بخشند.

اسلامی در این یادداشت نوشت: همزمان با ایام فرخنده میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) دیداری صمیمانه و گفت وگویی آزاد با بانوان همکار در سازمان انرژی اتمی داشتم و در قالب تریبون آزاد به دغدغه های این عزیزان به دقت گوش دادم.

معاون رییس جمهور افزود: در وصف جایگاه بی بدیل مادران این سرزمین صحبت های بسیاری شده است؛ به زعم این جانب اصلی نهفته در این مهم وجود دارد که آن توفیق درک بامعنا و محتوایی از شخصیت و جایگاه یگانه الگوی زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد خداوند متعال می باشد.

آنچه بر ما وظیفه است تلاش در جهت حفظ شأنیت و تقدس شخصیت مادر است که باید همواره زنده و استوار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان انرژی اتمی: مادران، سازندگی جامعه را تعالی می بخشند

رییس سازمان انرژی اتمی: مادران، سازندگی جامعه را تعالی می بخشند