مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:022022-01-26ورزشي

روایت بانویی که با وجود «ام اس» قله دماوند را فتح کرد!


بانوی کوهنورد مبتلا به ام اس، گفت: چون من و همسرم در صعود علم کوه در سال 1385 با هم آشنا شده بودیم، تصمیم گرفتیم در قله دماوند عقد کنیم؛ چون می خواستیم از این طریق درباره بیماری ام اس به مردم اطلاعات بیشتری بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،بهناز محرم زاده، کوهنورد مبتلا به بیماری ام اس، در برنامه شب نشینی شبکه جام جم، گفت: من سال 1382 وقتی به پزشک مراجعه کردم متوجه شدم که مبتلا به بیماری ام اس هستم اما فقط دو ساعت مغلوب این بیماری شدم چون تنها چیزی که درباره این بیماری می دانستم ناتوانی بود.

 وی ادامه داد: در راه برگشت از بیمارستان فقط گریه می کردم چون آدم سرزنده و شادی بودم، اما بعد از دو ساعت یک لحظه ایستادم و با خودم فکر کردم که اگر قرار است با این بیماری بجنگم پس پیروز این میدان من هستم.

  محرم زاده بیان کرد: من در ترکمن صحرا در شهر گنبد طاووس به دنیا آمدم و فرزند طبیعت هستم، اما ام اس زندگی من را تغییر داد.

البته من از این بیماری سپاس گذارم زیرا درست است اولش ناخوشایند بود اما در دلش هزارن زیبایی به من هدیه کرد.

  این بیماری مبتلا به ام اس،توضیح داد: من به این باور رسیدم که هر آنچه که در زندگی ما وجود دارد، سراسر محبت است، گاهی این محبت ها زیبا نیست، گاهی سخت است و گاهی پر از رنج است، اما همین محبت های پر درد و رنج ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانویی که با وجود «ام اس» قله دماوند را فتح کرد!

روایت بانویی که با وجود «ام اس» قله دماوند را فتح کرد!