مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:172022-01-26اقتصادي

سهام عدالت من کو؟


آن چه برای جاماندگان مهم است، وعده های داده شده نیست بلکه می خواهند بدانند چه زمانی می توانند سهام عدالت دریافت کنند و خیال شان راحت باشد که سهام عدالت دارند.

- طبق گفته های علی اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، به طور کلی جاماندگان سهام عدالت به دو گروه تقسیم می شوند.

گروه اول، گروهی هستند که در بازه زمانی توزیع سهام عدالت بین سال های 1385 تا 1392 مشمول دریافت سهام عدالت بودند و شناسایی شدند اما موفق به ثبت نام نهایی نشدند که با احتساب افرادی که دعوتنامه دریافت نکرده اند، حدود چهار میلیون نفر هستند.

گروه دوم هم افرادی هستند که توسط وزارت کار دولت قبل به عنوان شش دهک پایین درآمدی جامعه شناخته شده و سهام عدالت دریافت نکرده اند.

در بین این افراد مشمولین نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد و بهزیستی، روستانشینان، کارگران شاغل در کارخانه ها، کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی و کارگران فصلی و ساختمانی نیز قرار دارند.

تعداد گروه دوم نزدیک به 16 میلیون نفر است.

با این حساب 20 میلیون نفر که مستحق دریافت سهام عدالت بوده اند، از دریافت این سهام جامانده اند که تعداد آن ها به این شرح است: 10 میلیون نفر از این تعداد تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده که شامل این گروه ها می شود: شش میلیون نفر کارگر ساختمانی، یک میلیون و 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت من کو؟

سهام عدالت من کو؟