مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-26اقتصادي

فعلا صادرات دام زنده از کرمانشاه منتفی است


صادرات دام زنده از کشور پس از پیگیری های فراوان از چندی قبل از سر گرفته شد و اگرچه در ابتدا سهمیه ای برای کرمانشاه تعیین نشد، اما طی روزهای اخیر سهمیه ای 10 هزار راسی برای کرمانشاه در نظر گرفته شد.

- حالا مسئولین استان عنوان می کنند به دلایلی از جمله نامناسب بودن زمان صادرات و اینکه صادرات در این مقطع می تواند به گرانی گوشت قرمز در بازار دامن بزند، فعلا برنامه ای برای صادرات دام زنده ندارند.

عبدالوحید محمدی مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اخیرا 10 هزار راس سهمیه صادرات دام زنده برای کرمانشاه در نظر گرفته شده، گفت: صادرات این 10 هزار راس فعلا منتفی است و حتی خود اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده نیز تمایلی برای صادرات دام زنده در این مقطع و با این شرایط ندارد.

محمدی درباره دلایل عدم تمایل برای صادرات این 10 هزار راس دام، اظهار کرد: مهمترین عامل این است که اکنون زمان مناسبی برای صادرات نیست و مازاد دام برای صادرات نداریم.

وی دومین عامل بازدارنده را بالا رفتن قیمت دام زنده و به تبع آن قیمت گوشت قرمز اعلام کرد و یادآور شد: همچنین ساز و کاری که در سراسر کشور برای صادرات دام زنده در نظر گرفته شده مشکلاتی دارد که باعث شده صادرات برای فعالین این عرصه صرفه اقتصادی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا صادرات دام زنده از کرمانشاه منتفی است

فعلا صادرات دام زنده از کرمانشاه منتفی است