مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-26اقتصادي

رویال نهال موفق به شکست رکورد تولید نهال گردوی پیوندی در کشور شد...


اگر به دنبال یک سودآوری عالی هستید حتما ادامه این مطلب را به دقت بخوانید تا بتوانید با روشی نسبتا راحت به کسب درآمد و سود برسید.

- نهال گردو ژنوتیپ رویال عنوان یک نهال خیلی دیر برگرده محسوب می شود و پربار است و شما می توانید در هکتار نزدیک به 8 الی 10 تن باردهی دریافت کنید.

با اطمینان می توان گفت با خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال سود خوبی می توانید به جیب بزنید چرا که این نهال مغز بالای 65 درصد داشته و البته خصوصیت های مهم آپومکسی را دارد.

اگر نگران این هستید که مبادا سرمای زمستان موجب خراب شدن این نهال ها گردد بد نیست که بدانید مقاومت زیاد نهال گردو ژنوتیپ رویال در مقابل سرما موجب می شود تا دچار آسیب و مشکلی نگردند و بعد از سرمای بهار مجدد باردهی می شوند و فاصله کاشت برای آنها 7 در 7 بوده و زود خزان است.

باردهی یک دست این نهال از سال اول انجام می شود و تا ارتفاع 2500 متر از سطح دریا دارای پایداری و مقاومت است.

همه این موارد در کنار هم سبب می شوند تا شما با یک نهال گردوی عالی روبرو باشید و بتوانید برای خودتان کسب درآمد کنید و حاصل زحمت و نتیجه تان را به خوبی بدست بیاورید.

نگاهی اجمالی به ویژگی های نهال گردو ژنوتیپ رویال پیوندی نهال گردو رویال به صورت خود گرده افشان است و این مورد برای این نهال یک مزیت عالی محسوب می شود چرا که هیچ کدام از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویال نهال موفق به شکست رکورد تولید نهال گردوی پیوندی در کشور شد...

رویال نهال موفق به شکست رکورد تولید نهال گردوی پیوندی در کشور شد...