مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:272022-01-26سياسي

165 برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از برگزاری بیش از 165 ویژه برنامه در ایام الله دهه فجر در گلستان خبر داد.

- ، محبوبه رجب نسب، صبح چهارشنبه در نشست خبری کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر گلستان اظهارکرد: چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری سراسر استان گلستان، با شعار جشن ملی 1400 برپا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در راستای انجام فعالیت های ویژه کودکان و نوجوانان، برنامه های مختلف و متنوعی را برای روزهای دهه مبارک فجر پیش بینی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر در کانون پرورش فکری، گفت: با توجه به اعلام برگزاری برنامه ها به صورت حضوری، امیدواریم زمینه ای فراهم شود که با همکاری دستگاه های مختلف حداکثر مخاطبان ما در حوزه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف استان بتوانند از این فعالیت های ویژه که با محتوای مناسب برنامه ریزی شده اند استفاده کنند.

رجب نسب از اجرای بیش از 165 برنامه فرهنگی و هنری خبرداد و افزود: اجرای سرود توسط اعضای کانون در روز 12 بهمن در محل فرودگاه گرگان، اختتامیه بازی های بومی و محلی، حضور کامیونت نمایش سیار در روز راهپیمایی 22 بهمن با عنوان بچه های خیابان انقلاب، مسابقه پرده خوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

165 برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود

165 برنامه فرهنگی و هنری طی دهه فجر در گلستان برگزار می شود