مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-26فرهنگي

ابتلای دبیر جشنواره فیلم فجر به کرونا/ برنامه ها تغییری نخواهد کرد


یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد که مسعود نقاش زاده دبیر این رویداد به کرونا مبتلا شده است.

- یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با گفت: برنامه ریزی ای که برای نشست خبری جشنواره داشتیم، منوط به جواب تست کرونای دبیر جشنواره است و به همین دلیل برگزاری این نشست خبری تا کنون به تعویق افتاده است.

امیدواریم تا پیش از جشنواره فرصتی برای گفتگو با اهالی رسانه برگزار شود.

وی افزود: در ابتدا علائم مشابه سرماخوردگی بود و برنامه داشتیم که نشست رسانه ای جشنواره را روز سه شنبه برگزار کنیم اما با اطلاع از ابتلای ایشان به کرونا ناگزیر از تغییر برنامه ها شدیم.

عشیری درباره پیگیری کارهای اجرایی این دوره از جشنواره در ایام استراحت دبیر هم عنوان کرد: تیم اجرایی جشنواره به همان ترتیبی که معرفی شده بودند، پیگیر کارها هستند و ارتباط مجازی هم با دبیر جشنواره خواهیم داشت.

ابتلای کرونای ایشان هم شکر خدا خفیف است و احتمال بهبودی زودهنگام هم وجود دارد اما حتماً مباحث مرتبط با فاصله گذاری در دوران نقاهت را رعایت خواهیم کرد.

تیم خبره ای که از ابتدا در کنار آقای نقاش زاده کارهای اجرایی جشنواره را آغاز کرده اند، در ادامه نیز پیگیر کارها هستند و با امکانات ارتباطی جدید مشکلی برای هماهنگی کاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای دبیر جشنواره فیلم فجر به کرونا/ برنامه ها تغییری نخواهد کرد

ابتلای دبیر جشنواره فیلم فجر به کرونا/ برنامه ها تغییری نخواهد کرد