مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-26سياسي

لزوم اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه عشایر ایلام


امام جمعه ایلام بر لزوم اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه عشایر ایلام تاکید کرد و گفت: اقدام به موقع برای رفع مشکلات جامعه عشایری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار صبح امروز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان امور عشایری کشور بیان اینکه عشایری قشری هستند که با کمترین هزینه، مولد و بدون جایگزین هستند، گفت: مصوبات ریاست جمهوری در استان موارد بسیار خوبی در راستای تقویت جامعه عشایری بوده که در سایه بی توجهی، این مصوبات تبدیل به نوشدارو شده است.

وی افزود: صادرات دام در استان به میزانی که قرار بود انجام نشده و در حداقل خود قرار دارد، زمانی که با مشکل تأمین خوراک دام و علوفه به دلیل خشکسالی مواجه بودیم و دام عشایر تلف می شد و باید صادرات دام انجام می گرفت، این کار انجام نشد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: جامعه عشایری قشری هستند که هم در بعد امنیت و هم در بعد استقلال اقتصادی تأثیرگذار هستند، استان ایلام دارای 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است و درواقع حافظ امنیت ما خود عشایر و مرزنشینان ما هستند و در طول تاریخ نشان داده اند که همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند.

کریمی تبار گفت: در شرایطی که جامعه عشایری مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته بودند و دام های عشایر با وجود مشکلات عدیده ای که داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه عشایر ایلام

لزوم اجرای مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه عشایر ایلام