مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-26سياسي

پیشرفت 60 درصدی موزه دفاع مقدس زنجان


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: تاکنون ساختمان موزه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید شمس الدین موسوی در جلسه بررسی پیشرفت فیزیکی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در سال 1388 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کلنگ زنی شده و به صورت هیأت امنایی در حال اداره شدن است، اظهار کرد: 23 نفر از مسؤولان استان زنجان عضو هیأت امنای آن هستند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه تاکنون ساختمان موزه 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: فاز اداری این موزه تیرماه افتتاح خواهد شد و مطالعات   تاریخ دفاع مقدس استان زنجان جهت موزه آرایی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه این موزه در 5 هزار متر زیربنا در حال ساخت است، گفت: سالن آمفی تئاتر، محل نمایشی اسناد دفاع مقدس، موزه خط شکنان و تالار  فرهنگ صحنه های بازسازی بمباران زنجان از دیگر بخش های این موزه است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه از  29 یادمان شهدای گمنام  استان زنجان دو یادمان هنوز تکمیل نشده است، اضافه کرد: مابقی یادمان ها به صورت کامل راه اندازی شده است و امیدواریم اینها به قرارگاه فرهنگی تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 60 درصدی موزه دفاع مقدس زنجان

پیشرفت 60 درصدی موزه دفاع مقدس زنجان