مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-26ورزشي

رییسی که حقوق بگیر است کمکی به بوکس نمی کند/ استکی را همه می شناسند


قهرمان بوکس و کارشناس این رشته با اشاره به وضعیتی که فدراسیون بوکس با آن دست به گریبان است، گفت: آقای ثوری خودش از فدراسیون بوکس حقوق می گیرد او چه کمکی می تواند به بوکس کند؟ - بیژن باتمانی دارنده یک مدال طلا و دو نقره بوکس آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص انتخابات اخیر این فدراسیون گفت: متاسفانه انتخابات امسال انتخاباتی بود که بیشتر اعضای مجمع بین راست و دروغ، دروغ را انتخاب کردند.

این افراد باید بدانند که از این به بعد حق ندارند از شرایط بد مالی، عدم حمایت فدراسیون، نبود اردو و غذای خوب، نبود سفر تدارکاتی، قطعی حقوق مربیان و قهرمانان و … صحبت کنند چرا که خودشان این رییس را انتخاب کردند.

وی افزود: متاسفانه در میان هیات های استانی فقط به اندازه انگشتان یک دست از خانواده بوکس هستند و در این چند سال دوستان برای مهندسی انتخابات افرادی را در هیات ها به ریاست گماشتند که از خانواده بوکس نیستند.

من دلم برای بوکس می سوزد شما ببینید روح اله حسینی قهرمان بوکس آسیا و المپین بوکس که وضع مالی خوبی هم دارد انتخاب نمی شود و فردی انتخاب می شود که چهار سال فدراسیون پر حاشیه زیر نظر وی را دیده ایم.

پیشکسوت بوکس ادامه داد: آقای ثوری کجای بوکس ایران بوده است؟ او چه چیز از قهرمانی و مشکلات ملی پوشان و بوکس می داند؟ اگر یک بنگاه املاک بود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی که حقوق بگیر است کمکی به بوکس نمی کند/ استکی را همه می شناسند

رییسی که حقوق بگیر است کمکی به بوکس نمی کند/ استکی را همه می شناسند