مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 11:522022-01-26اقتصادي

افتتاح 27 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بهره برداری از 27 پروژه توزیع برق با اعتبار 911 میلیارد ریال، همزمان با دهه فجر در این استان خبر داد.

- محمد اله داد در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد:  27 پروژه توزیع برق با اعتبار 911 میلیارد ریال، همزمان با دهه فجر در این استان به  بهره برداری می رسد.

وی افزود: 3 پروژه توزیع برق در اراک،2 پروژه در آشتیان،2 پروژه در تفرش،2 پروژه خمین،2 پروژه در خنداب،2 پروژه در دلیجان،1 پروژه در زرندیه،3 پروژه در ساوه،2 پروژه در شازند،1 پروژه در غرق آباد،2 پروژه در فراهان،2 پروژه در کمیجان و 2 پروژه در محلات افتتاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی بیان کرد: همزمان در دهه فجر در 260 روستای استان طرح بهارستان با استفاده از مبالغ تخصیص داده شده از عوارض برق و با مشارکت بخشداری ها و دهیاری ها در قالب اصلاح و بهینه سازی 634 کیلومتر شبکه، روشنایی معابر، جابجایی 4000 اصله تیر برق، نصب 600 چراغ و عملیات سیم به کابل در حال انجام می باشد، افتتاح خواهد شد.

اله داد با بیان اینکه با افتتاح پروژه های توزیع برق استان، برای 320 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد شده است، افزود: صنعت برق کشور علاوه بر اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم فعالیت های تولیدی در همین صنعت، به صورت مستقیم در فعالیت دیگر صنایع نقش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر

افتتاح 27 پروژه توزیع برق استان مرکزی در دهه فجر