مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-26بين الملل

تاکید امارات بر تقویت روابط با ایران


نماینده دائم امارات متحده عربی در سازمان ملل از تمایل این کشور برای کاهش تنش ها با ایران علیرغم تشدید بحران در یمن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لانا نسیبه  نماینده دائم امارات متحده عربی در سازمان ملل طی مصاحبه ای با شبکه سی ان ان از تمایل ابوظبی برای کاهش تنش با ایران خبر داد.

  بنابر گزارش پایگاه خبری عربی21 ، لانا نسیبه در این مصاحبه مدعی شد که امارات متحده عربی طی یکی دو سال اخیر، بر راه های کاهش تنش در منطقه و کاستن از درگیری ها تمرکز کرده تا مواضع تمام بازیگران مختلف منطقه و شرکایشان لحاظ شود.

این درحالیست که تجاوز ائتلاف سعودی به یمن که با همراهی امارات انجام میشود از عوامل اصلی بی ثباتی در منطقه طی سالهای گذشته بوده است.

   نماینده دائم امارات متحده عربی در سازمان ملل در ادامه مدعی شد، ابوظبی مسیر تنش زدایی و دیپلماسی را ادامه خواهد داد اما در عین حال حق دفاع کامل از خود را به صورت دفاعی و تهاجمی محفوظ می داند.

علیرغم استقرار سامانه های پاتریوت در این کشور، این نماینده اماراتی خواستار حمایت بیشتر ایالات متحده آمریکا از ابوظبی برای مقابله با موشکهایی که از یمن شلیک می شود شد.

نسیبه در ادامه مدعی شد، هدف نهایی امارات از مشارکت در ا ئتلاف متجاوز سعودی دفاع از خود و فشار بر انصارالله برای حل بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید امارات بر تقویت روابط با ایران

تاکید امارات بر تقویت روابط با ایران