مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-26ورزشي

وقتی عشق به ژیمناستیک جای خالی چاله ابر را پر می کند


رییس هیئت ژیمناستیک شهرستان ایلام گفت: احتمالا تنها سالنی که در ایران چاله ابر ندارد متعلق به ایلام باشد، اما بچه ها با عشق نمی گذارند که چراغ این رشته در استان خاموش شود.

- سعید صفری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هیئت ژیمناستیک با یک سری مسائل و مشکلات خصوصا در دوره قبلی روبه رو بود که با روی کار آمدن رییس جدید این مشکلات کم تر شده به طوری که در این دوره توانستیم 6 ورزشکار خوب و حرفه ای را تربیت کنیم و آن ها را به مسابقات کشوری بفرستیم.

صفری با بیان اینکه ژیمناستیک نیاز به یک فیزیک بدنی خاص دارد،گفت: در سطح مبتدی حدود 300 ورزشکار داریم که در چند سانس مختلف توسط مربیان آموزش داده می شوند ولی متاسفانه از لحاظ امکانات در وضعیت بسیار ضعیفی هستیم که این باعث شده افرادی که در سطح حرفه ای فعالیت می کنند با مشکلات زیادی روبه رو شوند.

رییس هیئت ژیمناستیک شهرستان ایلام با بیان اینکه اصلی ترین مشکل تنها سالن ایلام نداشتن چاله ی ابر و سیستم گرمایشی است، گفت: بسیاری از ورزشکاران ما خصوصا ورزشکاران حرفه ای در دوران تمرین خود به دلیل نبود چاله ابر، دچار شکستگی های مختلفی شده اند و تنها چیزی که باعث ماندن آن ها در این رشته ورزشی شده است عشق و علاقه آن ها به این ورزش بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی عشق به ژیمناستیک جای خالی چاله ابر را پر می کند

وقتی عشق به ژیمناستیک جای خالی چاله ابر را پر می کند