مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 12:472022-01-26بين الملل

کرونا کمک مالی آمریکا به سازمان بهداشت جهانی را 25 درصد کاهش داد


داده های موجود نشان می دهد که کمک های مالی آمریکا به سازمان بهداشت جهانی در طول پاندمی کرونا 25 درصد کاهش یافته و حمایت های آینده واشنگتن از این آژانس سازمان ملل نیز در دست بررسی است.

- داده های موجود نشان می دهد که کمک های مالی آمریکا به سازمان بهداشت جهانی در طول پاندمی کرونا 25 درصد کاهش یافته و حمایت های آینده واشنگتن از این آژانس سازمان ملل نیز در دست بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کمک های مالی آمریکا در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ به سازمان بهداشت جهانی کاهش یافت اما این کمک ها در بودجه دو ساله آینده سازمان مذکور پس از تعهدات جدید در دسامبر 2021 که شامل 280 میلیون دلار می شود توسط جو بایدن، رییس جمهوری کنونی ایالات متحده قرار است دوباره افزایش یابد.

دولت واشنگتن همچنین نسبت به حمایت آینده آمریکا به این سازمان جهانی دچار تردید شده است.

داده های سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد که این نهاد بین المللی در سال های 2020 و 2021 با کمترین کمک مالی از سوی آمریکا روبرو بوده است.

همچنین داده ها نشان می دهد که واشنگتن 672 میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی برای بودجه دو ساله پرداخت کرده است درحالیکه در سال های 2018 و 2019 این میزان 893 میلیون دلار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا کمک مالی آمریکا به سازمان بهداشت جهانی را 25 درصد کاهش داد

کرونا کمک مالی آمریکا به سازمان بهداشت جهانی را 25 درصد کاهش داد