مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-26سياسي

زنان روستایی قزوین در اولویت کسب و کارهای خانگی قرار می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، کبری علیخانی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قزوین روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، اظهار کرد: به طور حتم اشتغال زنان روستایی به توسعه پایدار جامعه منجر شده و باعث تحکیم بنیان خانواده می شود.

وی اضافه کرد: اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قزوین در کارگروه های تخصصی، مشاغل حوزه زنان را دسته بندی کرده است چون اعتقاد داریم که بیشتر این مشاغل و تسهیلات آنها باید شامل حال زنان روستایی شود.

علیخانی نقش زنان روستایی را در تولید محصولات، بی بدیل دانست و گفت: زنان روستایی علاوه بر اینکه در تولید محصولات سالم مانند گیاهان دارویی نقش دارند، با اتکا به خود باوری می توانند محصولات عدیده ای را در حوزه مواد غذایی تولید کنند.

این مسؤول بیان داشت: ظرفیت های متعددی در استان قزوین وجود دارد که می توان به تولید محصول ارگانیک اقدام کرد، بر همین اساس نقش زنان روستایی در این مهم بسیار حایز اهمیت است.

علیخانی در خصوص گیاهان دارویی، گفت: امروزه در بسیاری از نقاط مختلف جهان به این نتیجه رسیده اند که داروهای شیمیایی نتیجه بخش نبوده و بر روی گیاهان دارویی تمرکز کرده اند، چراکه این گیاهان به طبع بشری نزدیک تر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان روستایی قزوین در اولویت کسب و کارهای خانگی قرار می گیرند

زنان روستایی قزوین در اولویت کسب و کارهای خانگی قرار می گیرند