مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-26حوادث

توقیف 3 خودروی شوتی در آزادراه کرج-قزوین


معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از توقیف سه خودروی شوتی در آزادراه کرج-قزوین خبرداد و گفت: در این راستا اموالی به ارزش 900 میلیون ریال کشف و پنج نفر در این زمینه دستگیر شدند.

- ایسنا/البرز معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از توقیف سه خودروی شوتی در آزادراه "کرج-قزوین" خبرداد و گفت: در این راستا اموالی به ارزش 900 میلیون ریال کشف و پنج نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ بیژن جنتی در تشریح این خبر بیان کرد: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی ساوجبلاغ در حین گشت زنی در محور کرج – قزوین به سه دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودروها ماموران با بررسی موضوع متوجه شدند که خودروهای مورد نظرحامل بار قاچاق از قبیل 15 دستگاه ساعت دیواری، 6 دستگاه جارو برقی، لوازم آشپزخانه و 2 دستگاه تلویزیون 75 و 55 اینچ هستند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره این که کارشناسان ارزش تقریبی کالاهی مکشوفه های قاچاق را 900 میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: دراین راستا 5 نفردستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 خودروی شوتی در آزادراه کرج-قزوین

توقیف 3 خودروی شوتی در آزادراه کرج-قزوین