مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:022022-01-26فرهنگي

بهره مندی عشایر و روستاییان لرستان از خدمات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بسیاری از نقاط دوردست عشایری و روستایی استان از خدمات اینترنت و ارسال رایگان کتاب استفاده خواهند کرد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: بسیاری از نقاط دوردست عشایری و روستایی استان از خدمات اینترنت و ارسال رایگان کتاب استفاده خواهند کرد.

احمدحسین فتایی، در جریان آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی مجازی برگزار شده طی سالجاری که همزمان با دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران برگزار شد، ضمن اشاره به تجربه موفق این نمایشگاه در سال گذشته بیان کرد: بعد از این تجربه موفق و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز شاهد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران هستیم که با استقبال مخاطبان و ناشران همراه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: هفت ناشر لرستانی در این نمایشگاه حضور دارند که جدیدترین عناوین چاپ شده خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

برگزاری 15 برنامه فرهنگی همزمان با نمایشگاه مجازی کتاب تهران در لرستان فتایی با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با دستگاه های استانی در راستای فراهم کردن استفاده حداکثری لرستانی ها از دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران عنوان کرد: با دستگاه های اجرایی همچون صداوسیما، استانداری، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی عشایر و روستاییان لرستان از خدمات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

بهره مندی عشایر و روستاییان لرستان از خدمات دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران