مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-26پزشكي

پلمب کشتارگاه غیر بهداشتی در اهر


دادستان عمومی و انقلاب اهر از پلمب کشتارگاه غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

- علی فاضلی در جلسه پیشگیری از سرقت و ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان اهر گفت: متاسفانه در شهرستان اهر برخی کشتارگاه ها وجود دارند که مسائل بهداشتی را رعایت نمی کنند و وضعیت بهداشتی و بوی زننده آن باعث نارضایتی مردم شده است که در صورت ادامه فعالیت بدون در نظر گرفتن بهداشت و مخاطرات محیطی با این واحد ها برخورد و بلافاصله پلمب خواهند شد.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان اهر متاسفانه این روزها شاهد عدم همکاری بعضی از مدارس این شهرستان در رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم که این موضوع باعث نگرانی خانواده ها را فراهم کرده است انتظار داریم هرچه سریع تر این مدارس اولویت ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در غیر این صورت حتما با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

وی از رسانه های محلی خواست از درج اخبار کذب و تفرقه آمیز وبیان مطالب بدون سند و تحقیق در خصوص اشخاص حقوقی و حقیقی که باعث لطمه به اشخاص شود جدا خودداری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب اهر افزود: هر مطالبی که باعث خدشه دار شدن امنیت و نظم عمومی شود غیر قانونی بوده و باید از انتشار اینگونه مطالب خودداری گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب کشتارگاه غیر بهداشتی در اهر

پلمب کشتارگاه غیر بهداشتی در اهر