مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-26اقتصادي

پروژه مشترک بازآفرینی شهری برای 42 محله البرز تعریف شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: پروژه مشترک بازآفرینی شهری برای 42 محله استان تعریف و اقدامات باز آفرینی به صورت اقدام مشترک انجام شد.

- ، رضا خالقی ظهر چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات احداث پروژه 74 واحدی احیای بافت های فرسوده استان البرز که با حضور محمد آیینی مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه مشترک بازآفرینی شهری برای 42 محله استان البرز تعریف شد که طی سال های 96 و 97، 15 محله در دستور کار قرار گرفت و اقدامات باز آفرینی به صورت اقدام مشترک انجام شد.

وی ادامه داد: براین اساس دستگاه های که زمین و دستگاه هایی که اعتبارات برای ساخت پروژه داشتند به این عرصه ورود کردند و تخفیف ها شهرداری ها و مصوبات لازم را ستاد باز آفرینی شهری استان ارائه دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه در حدود 6 پروژه در 15 محله طی 3 تا 4 سال اخیر به بهره برداری برسانیم، تصریح کرد: در حال حاضر 8 پروژه را در دست اقدام داریم که پیش بینی می شود با تأمین اعتبار مورد نیاز تا دو سال آتی به مرحله بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه تسهیلات بافت فرسوده که به تازگی در قالب طرح نهضت ملی مسکن ابلاغ شده است، متذکر شد: 15 هزار سهمیه در استان البرز داریم که البته قابلیت افزایش دارد و از طریق سازنده های خرد و بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه مشترک بازآفرینی شهری برای 42 محله البرز تعریف شد

پروژه مشترک بازآفرینی شهری برای 42 محله البرز تعریف شد