مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:072022-01-26سياسي

کمک رسانی هوایی هلال احمر به یک روستای صعب العبور ایذه


رییس جمعیت هلال احمر ایذه از توزیع بسته های مواد غذایی و اقلام زیستی بین ساکنان یک روستای صعب العبور در بخش سوسن این شهرستان با همکاری قرارگاه مقدم جنوب نیروی زمینی سپاه پاسداران در تامین بالگرد خبر داد.

- محمودعلی محمدی در حاشیه عملیات امدادرسانی به عشایر ساکن در مناطق صعب العبور، گفت: با توجه به صعب العبور بودن و برفگیر بودن منطقه هوفل پلنگی که 130 نفر در آن ساکن هستند و عدم امکان دسترسی زمینی به برخی روستاهای بخش سوسن شهرستان ایذه و با پیگیری های ستاد جمعیت هلال احمر خوزستان، یک فروند بالگرد سپاه پاسداران به منظور انتقال کمک های بشردوستانه جمعیت هلال احمر به آن منطقه اعزام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اقلام اهداشده در این عملیات کمک رسانی شامل بسته های مواد غذایی، اقلام زیستی، البسه زمستانه، آرد و دارو به 20 خانوار بود که از طریق بالگرد قرارگاه مقدم جنوب نیروی زمینی سپاه پاسداران به منطقه منتقل شدند.

رییس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: هوفل پلنگی یکی از دورترین مناطق روستایی شهرستان ایذه است که در دل کوه های سر به فلک کشیده زاگرس هم مرز بین استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری واقع شده که به خاطر بالا بودن ارتفاع از سطح دریا با اولین بارش های برف راه های ارتباطی مال رو آن پوشیده از برف می شود و تنها راه دسترسی به این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک رسانی هوایی هلال احمر به یک روستای صعب العبور ایذه

کمک رسانی هوایی هلال احمر به یک روستای صعب العبور ایذه