مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-26فرهنگي

کارت واکسن در سینماهای مردمی فجر چک می شود؟


در شرایطی که معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تاکید کرده که بلیت فروشی برای جشنواره های فجر تنها برای واکسینه شده ها باشد، اما فروش بلیت های جشنواره فجر بدون درخواست کارت واکسن بوده و سینماداران هم می گویند تا کنون درباره این موضوع و برای .

- در شرایطی که معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تاکید کرده که بلیت فروشی برای جشنواره های فجر تنها برای واکسینه شده ها باشد، اما فروش بلیت های جشنواره فجر بدون درخواست کارت واکسن بوده و سینماداران هم می گویند تا کنون درباره این موضوع و برای نحوه ورود تماشاگران به سینماها، دستورالعملی به آن ها ابلاغ نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش فروش بلیت های چهلمین جشنواره فیلم فجر از صبح امروز، ششم دی آغاز شد و پس از گذشت حدود هفت ساعت بخش قابل توجهی از بلیت های 22 فیلم بخش رقابتی جشنواره ( سودای سیمرغ ) فروخته شده است.

در این بین فیلم هایی که بجز عوامل شناخته شده، تبلیغات بهتری داشتند بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند و بعضی سالن های سینمایی پرطرفدار هم بلیت های خود را خیلی سریع تر به فروش رساندند، اما حذف سری فروشی بلیت ها سبب شده بعضی فیلم ها و نیز سینماها مخاطب نسبتا کمتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن در سینماهای مردمی فجر چک می شود؟

کارت واکسن در سینماهای مردمی فجر چک می شود؟