مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:072022-01-26حوادث

کشف 19 پرونده کلاهبرداری در بجنورد/ 4 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 19 فقره پرونده کلاه برداری به ارزش 3 میلیارد و 176 میلیون ریال در بجنورد خبر داد و گفت: 4 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

- اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش ملک و خودرو از آنان کلاه برداری کرده ، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده محل اختفای کلاه برداران مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: در 2 عملیات غافلگیرانه 4 نفر کلاه بردار سابقه دار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به 19 فقره کلاه برداری به ارزش 3 میلیارد و 176 میلیون ریال در بجنورد اعتراف کردند، افزود: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مطهری زاده در انتها با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 پرونده کلاهبرداری در بجنورد/ 4 نفر دستگیر شدند

کشف 19 پرونده کلاهبرداری در بجنورد/ 4 نفر دستگیر شدند