مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-26فرهنگي

پاسخ تیم سازنده «قهرمان» به ادعاها و ابهامات


تیم «قهرمان» در روزهای آینده نمونه های مورد اشاره ی تشابهات دو اثر را کنار هم قرار داده و از نظر قانون کپی رایت تک تک موارد را در فیلمی که منتشر خواهد شد، - پس از طرح ادعاهایی درباره ایده دزدی برای فیلم قهرمان ، تیم سازنده قهرمان به ادعاها و ابهامات در پاسخی طولانی، فرآیند طی شده را تشریح و به ادعاها پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ تیم سازنده قهرمان به ادعاها و ابهامات در پاسخ به ادعاهای مطرح شده درباره ایده دزدی برای ساخت آخرین ساخته اصغر فرهادی، نسبت به آن واکنش نشان داد.

در توضیح این تیم آمده است: در پی ادعاهای مطرح شده پیرامون فیلم سینمایی قهرمان و انتشار روایت های یکسویه، نادرست و اطلاعات تحریف شده، نکاتی که در ادامه می آید، برای روشن شدن ابعاد این موضوع از سوی تیم فیلم سینمایی قهرمان ارائه می شود.

به دلیل لزوم ذکر توضیحات کامل، نوشته ی پیشِ رو، به ناچار طولانی و در دو بخش، (بررسی موضوع از دو منظر حقوقی و اخلاقی) تنظیم شده است.

به دلیل طولانی بودن توضیحات، بخش اول در نوشته ی حاضر ارائه خواهد شد و بخش دوم که پاسخ به ادعاهای سراسر کذب مطرح شده در یک مصاحبه است، به زودی منتشر می شود.

مدارک و مستندات موارد زیر، در پرونده ی دویست صفحه ای در حال بررسی در شعبه ی چهارم دادسرای رسانه در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ تیم سازنده «قهرمان» به ادعاها و ابهامات

پاسخ تیم سازنده «قهرمان» به ادعاها و ابهامات