مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-27اجتماعي

توفان و باد شدید مهمان خراسان جنوبی/ مدیریت بحران هشدار داد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به اطلاعیه های هواشناسی طی امروز(پنجشنبه) و فردا(جمعه) وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و افزایش ابر در استان پیش بینی شده است - ابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: با توجه به اطلاعیه های هواشناسی طی امروز(پنجشنبه) و فردا(جمعه) وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و افزایش ابر در استان پیش بینی شده است.

وی بیان داشت: بنابراین احتمال خسارت به سازه ها و مستحدثات زیر بخش کشاورزی، تابلو های تبلیغاتی و سقوط دکل های برق و داربست های فلزی، احتمال شکسته شدن درختان و اختلال در تردد جاده ای وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: وقوع این پدیده قطعا کاهش دید افقی و اختلال در تردد جاده ها خواهد شد و مردم اگر طی 24 ساعت آینده قصد سفر دارند در صورت امکان از رفتن به سفر خودداری کنند.

میرجلیلی از آماده باش کامل نیرو های امدادی و عملیاتی خبر داد و از دامداران، مرغدارن، کشاورزان و عشایر استان خواست حتما نسبت به ایمن سازی مستحدثات کشاورزی و دامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/3403/ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان و باد شدید مهمان خراسان جنوبی/ مدیریت بحران هشدار داد

توفان و باد شدید مهمان خراسان جنوبی/ مدیریت بحران هشدار داد