مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:472022-01-27اجتماعي

مشق عشق معلم کوهرنگی با گذر از رودخانه خروشان


این روزها در جای جای کشورمان ایران شاهد فداکاری عده ای از افراد در مشاغل مختلف اعم از معلمی، مرزبانی، آتش نشانی، کادر بهداشت و درمان و .

هستیم که جای خالی نام این افراد هم چون دهقان فداکار و پتروس در کتاب های درسی خالی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، چهارمحال و بختیاری یکی از مناطق محروم در کشور محسوب می شود، ساکنان برخی از روستاهای این استان از امکانات اولیه زندگی از جمله آب شرب، گازرسانی، جاده ارتباطی و .

محروم هستند، اما در این روستاها کودکانی هستند که سراسر شور و شوق زندگی هستند و امید به آینده را مشق می کنند.

قطعا دسترسی به امکانات آموزشی برابر حق طبیعی همه فرزندان این سرزمین است، اما متاسفانه به علت وجود محرومیت های تاریخی در مناطق صعب العبور و محروم عدالت آموزشی به خوبی محقق نشده است، اما هستند معلمانی که سختی کار و راه را به جان می خرند تا فانوس علم و دانش را در جای جای کشورمان زنده نگه دارند.

محمدرضا علی اکبری- معلم مدرسه ابتدایی کیکاووس در روستای چشمه قاسم شهرستان کوهرنگ از توابع چهارمحال و بختیاری است، این معلم برای اینکه شوق فراگیری علم و دانش را در بین دانش آموزان این روستا زنده نگه دارد، در این روزهای سرد و برفی دل به رودخانه خروشان می زند، قطعا داستان این معلم فداکار شنیدنی است، معلمی که در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق عشق معلم کوهرنگی با گذر از رودخانه خروشان

مشق عشق معلم کوهرنگی با گذر از رودخانه خروشان