مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-27سياسي

گسترش طرح فرهنگی 313 در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی، گفت: با اجرای طرح 313 اکنون در راستای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و کنترل آسیب های اجتماعی در روستاهای منتخب دارای روحانی طرح هجرت در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس از بجنورد، صبح امروز، مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح 313 با مشارکت حوزه عملیه، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این طرح اکنون در راستای ارائه خدمات فرهنگی و ارتقای باورهای دینی و کنترل آسیب های اجتماعی در روستاهای منتخب دارای روحانی طرح هجرت در حال اجرا است.

وی در حاشیه بازدید از نحوه اجرای طرح 313 در روستای بیدک، به ارائه گزارشی از فعالیت های اجرای این طرح در استان اشاره کرد و گفت: طی اجرای این طرح در سال جاری بیش از 168 میلیون تومان به خانواده های نیازمند کمک شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جمله برکات این طرح را حضور همسران روحانیون طرح هجرت در جهت ارتباط چهره به چهره با مددجویان عنوان کرد و افزود: این حضور باعث افزایش اطمینان خاطر در بازگویی مسایل خاص زنان سرپرست خانوار و تلاش در جهت حل مشکلات آنان شده است.

الهی راد ادامه داد: با کمک روحانیون در این طرح تا کنون 52 مورد از اقدامات در حوزه پیشگیری از طلاق، بازگشت به زندگی و ازدواج مجدد و تشویق به ازدواج جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش طرح فرهنگی 313 در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی

گسترش طرح فرهنگی 313 در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در خراسان شمالی