مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-27سياسي

پدرسن امیدوار است دور جدید نشست های کمیته قانون اساسی سوریه فوریه برگزار شود


فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه ابراز امیدواری کرد که دور جدیدی از نشست های کمیته قانون اساسی سوریه فوریه آتی در ژنو برگزار شود.

- فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه ابراز امیدواری کرد که دور جدیدی از نشست های کمیته قانون اساسی سوریه فوریه آتی در ژنو برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، گی یر پدرسن، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه پس از نشست شورای امنیت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم امکان برگزاری دور هفتم نشست های کمیته قانون اساسی سوریه در فوریه آتی فراهم شود.

پدرسن در نشست شورای امنیت به اعضای این شورا گفت: برای برگزاری نشست جدید کمیته قانون اساسی سوریه که سوری ها هدایت و مالکیت آن را داشته باشند و سازمان ملل کار آن را تسهیل کند، تلاش می کنم.

فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به سوریه با اشاره به اینکه عملکرد کمیته تاکنون ناامیدکننده بوده است، گفت: چالش های موجود هنوز تضمین این موارد هستند که هیئت ها پیش نویس های قانون اساسی را ارائه کرده و حاضر به بازنگری در آنها، یافتن نقاط مشترک و یا دستکم همگرایی در مورد موضوعات مورد اختلاف باشند.

او افزود: ما برای تدوین پیش نویس قانون اساسی بر اساس دستور کمیته، به عملیاتی نتیجه بخش نیاز داریم و کمیته باید برای آن تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدرسن امیدوار است دور جدید نشست های کمیته قانون اساسی سوریه فوریه برگزار شود

پدرسن امیدوار است دور جدید نشست های کمیته قانون اساسی سوریه فوریه برگزار شود