مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:422022-01-27بين الملل

دمشق: واشنگتن درصدد احیای داعش و توجیه حضور است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، درگیری چند روزه اخیر میان شبه نظامیان قسد و داعشی ها در یکی از زندانهای الحسکه تحت کنترل این شبه نظامیان را تلاش واشنگتن برای بازیافت داعش توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسام صباغ ، نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل متحد در خصوص حوادث اخیر در شهر الحسکه گفت که که آن چه که در شهر الحسکه روی داد از جمله حمله تروریست های داعش، کشتارهای شبه نظامیان قسد و تخریب زیرساخت ها توسط هواپیماهای اشغالگران آمریکایی؛ در چارچوب تلاش های واشنگتن برای بازیافت داعش و توجیه بقای نیروهایش صورت می گیرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا )، وی طی نشست سازمان ملل گفت: آن چه در شهر الحسکه رخ داده و در حال رخ دادن است ایجاب می کند که شورای امنیت عواقب این حوادث خطرناک ناشی از جنایات سازمان تروریستی (داعش)، شبه نظامیان جدایی طلب (قسد) و نیروهای اشغالگر آمریکایی را به فوریت بررسی کند .

صباغ افزود که این رویدادها همچنین نتیجه اصرار دولت های برخی کشورها برای عدم پذیرش مسئولیت خود در بازگرداندن تروریست ها و خانواده های آن ها که در کمپ ها و بازداشتگاه ها در شمال شرق سوریه به سر می برند است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: واشنگتن درصدد احیای داعش و توجیه حضور است

دمشق: واشنگتن درصدد احیای داعش و توجیه حضور است