مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 10:472022-01-27فناوري

فرماندای چهارباغ به شبکه دولت الکترونیک متصل شد


فرمانداری چهارباغ باحضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانداری البرز به شبکه دولت الکترونیک متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، با حضور احمدعلی هراتی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و قدرت الله شمیرانی، فرماندار شهرستان چهارباغ، این فرمانداری به شبکه دولت الکترونیک متصل و از امروز تمامی مکاتبات اداری از طریق اتوماسیون انجام می شود.

قدرت الله شمیرانی، فرماندار چهارباغ در این خصوص، گفت: با توجه به دستور استاندار نرم افزار مکاتبات متصل شده و از امروز روی شبکه قابلیت بهره برداری دارد.

شمیرانی، اظهار کرد: راه اندازی و اتصال فرمانداری به شبکه دولت الکترونیک با هدف شفاف سازی، نظارت خودکار، توزیع اطلاعات و تسهیل در امورات اداری انجام شد.

وی در ادامه افزود: به منظور تسهیل و تسریع دسترسی مردم، بنگاه ها، کارکنان و دستگاه های اجرایی به خدمات دولتی فارغ از زمان و مکان این اقدام لازم بود که با دستور ویژه استاندار محقق شد.

شمیرانی با اعتقاد بر اینکه با اتصال فرمانداری به دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری خاطر نشان کرد: ارائه خدمات عمومی مطلوب و توجه به اثربخشی و کارآیی در فرآیندها و روش های اداری به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات کشوری طبق تاکید استاندار البرز در انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندای چهارباغ به شبکه دولت الکترونیک متصل شد

فرماندای چهارباغ به شبکه دولت الکترونیک متصل شد