مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-27ورزشي

جنگ 6 امتیازی شیران شهرداری هگمتانه در خوزستان


در هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در یک دیدار 6 امتیازی و حساس در خوزستان به مصاف استقلال ملاثانی می رود.

- ، گروه استان ها؛ قطار لیگ دسته اول فوتبال کشور به ایستگاه یکی مانده به پایان نیم فصل خود نزدیک شده و با انجام 9 دیدار در هفته ما قبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال کشور چهره تیم های مدعی قهرمانی و گزینه های سقوط بیش از هر هفته دیگری نمایان خواهد شد.

در صدر جدول تیم های ملوان بندرانزلی با 33 امتیاز، مس کرمان 32 امتیاز، خیبر خرم آباد 29 امتیاز و آرمان گهر سیرجان 27 امتیاز مصاف سختی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل با یکدیگر دارند.

در پایین جدول نیز ماشین سازی تبریز با 4 امتیاز و شاهین شهرداری بوشهر با 5 امتیاز تقریباً بیشتر راه را برای سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را طی کرده اند و می توان آنها را گزینه های نهایی سقوط دانست و در نیم فصل دوم جبران این امتیازات کاری بسیار سخت خواهد بود.

اما سومین تیم گزینه سقوط با توجه به شرایط جدول رده بندی از بین 7 تیم و بیشتر می تواند رقم بخورد فاصله امتیازی تیم نهم جدول قشقایی شیراز تا منطقه سقوط تیم فوتبال استقلال ملاثانی تنها 5 امتیاز است.

در حال حاضر قشقایی شیراز با 20 امتیاز در جایگاه نهم و استقلال ملاثانی با 15 امتیاز در جایگاه پانزدهم و منطقه خطر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ 6 امتیازی شیران شهرداری هگمتانه در خوزستان

جنگ 6 امتیازی شیران شهرداری هگمتانه در خوزستان