مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-27اقتصادي

ارسال 200 پرونده خرید تجهیزات کشاورزی به بانک های شهرستان کیار


مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کیار گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 200 فقره پرونده خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی به بانک های عامل این شهرستان ارسال شده است.

- علی قربانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 200 فقره پرونده خرید تجهیزات و ادوات کشاورزی از طریق خط اعتباری شماره 9 مکانیزاسیون، به بانک های عامل این شهرستان ارسال شده است.

 مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی شهرستان کیار افزود: اعتبار معرفی شده در قالب این تعداد پرونده، بالغ بر 24 میلیارد تومان بوده است که خوشبختانه تاکنون رقمی قریب به 13 میلیارد تومان از این مقدار جذب شده است که در مقایسه با سال گذشته پیشرفت چشمگیری را نشان می دهد.

وی ادامه داد: علیرغم پیشرفت قابل توجه در پرداخت این رقم از اعتبارات به متقاضیان، متاسفانه کمبود و اتمام اعتبارات این خط موجب بلاتکلیف ماندن بخشی از پرونده های متقاضیان این نوع تسهیلات در بانک کشاورزی شده است که امیدواریم با تزریق اعتبارات جدید در فرصت باقیمانده تا انتهای سال بخش دیگری از تجهیزات مورد نیاز زارعین و باغداران شهرستان تامین شود.

قربانی اظهار داشت: برنامه ما برای فرصت باقیمانده تا انتهای سال، اولویت بندی پرونده ها با بانک کشاورزی برای پرداخت تجهیزاتی است که با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 200 پرونده خرید تجهیزات کشاورزی به بانک های شهرستان کیار

ارسال 200 پرونده خرید تجهیزات کشاورزی به بانک های شهرستان کیار