مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:422022-01-27بين الملل

ترودو: وزیر دفاع کانادا به زودی به لتونی و اوکراین سفر می کند


نخست وزیر کانادا اعلام کرد، به دنبال افزایش حضور نظامی این کشور در اوکراین در بحبوحه تنش ها با روسیه، وزیر دفاع کانادا طی چند روز آتی به لتونی و اوکراین سفر خواهد کرد تا با نیروهای کانادایی مستقر در این دو کشور دیدار کند.

- نخست وزیر کانادا اعلام کرد، به دنبال افزایش حضور نظامی این کشور در اوکراین در بحبوحه تنش ها با روسیه، وزیر دفاع کانادا طی چند روز آتی به لتونی و اوکراین سفر خواهد کرد تا با نیروهای کانادایی مستقر در این دو کشور دیدار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در کنفرانس خبری که آنیتا آناند، وزیر دفاع این کشور نیز در آن حضور داشت، گفت: وزیر کشور کانادا طی چند روز آتی به لتونی و اوکراین سفر می کند تا با نیروهایمان در این دو کشور ملاقات کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در بحبوحه تنش های امنیتی میان اوکراین و روسیه، کانادا یک کمک بشردوستانه و توسعه ای به ارزش 50 میلیون دلار کانادا (40 میلیون دلار آمریکا) برای کی یف فراهم خواهد کرد.

ترودو افزود: این کمک جدای از وام 120 میلیون دلاری است که هفته گذشته اعلام کردیم.

در همین کنفرانس خبری، آنیتا آناند اعلام کرد: کانادا 400 نیروی دیگر برای کمک به ارتش اوکراین مستقر خواهد کرد و 60 تن از آنها در چند روز آتی مستقر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترودو: وزیر دفاع کانادا به زودی به لتونی و اوکراین سفر می کند

ترودو: وزیر دفاع کانادا به زودی به لتونی و اوکراین سفر می کند