مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-27اقتصادي

پیشگیری و نظارت بازوی جلوگیری از تخلفات منابع طبیعی است


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به پیشگیری و نظارت به عنوان 2بازوی دستگاه اجرایی برای جلوگیری از تخلفات در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پرویز توسلی زاده با تأکید بر حفاظت از اراضی و حفظ حقوق بیت المال در حوزه های منابع طبیعی، اراضی کشاورزی و مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز، اظهار کرد: باید دستگاه هایی از قبیل شهرداری، محیط زیست، راه و شهرسازی، راهداری، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و آب منطقه ای در تعاملی سازنده و اطلاع رسانی دقیق و به هنگام از بروز جرایم و تخلفات در حوزه منابع طبیعی به طور جدی جلوگیری کنند.

وی افزود: کاربردی ترین سلاح ما همراه کردن مردم است، مردم باید ارزش حریم راه، منابع طبیعی و اراضی ملی را بدانند و در این راستا پیش از این که جرمی انجام شود باید به مردم آگاهی بخشید.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: زمین از ذخایر استراتژیک است و محصولات کشاورزی هم تأمین کننده نیازهای اساسی مردم است که متأسفانه افراد سودجو از کوچک ترین فرصت برای تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی استفاده می کنند.

توسلی زاده بیان کرد: باید بنای کار را بر پیشگیری و نظارت بگذاریم و در این راستا نباید هیچ تغییر کاربری صورت گیرد که ناچار به تشکیل پرونده قضایی و به تبع آن تخریب شویم، بنابراین راه خروج از بسیاری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری و نظارت بازوی جلوگیری از تخلفات منابع طبیعی است

پیشگیری و نظارت بازوی جلوگیری از تخلفات منابع طبیعی است