مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 12:172022-01-27اقتصادي

از مشکلات کشاورزان تا وعده رفع مشکل/ استمهال وام ها در راه است


کشاورزان و دامداران ایلامی از وعده ها و مشکلات در خصوص وام های کشاورزی و دامداری خسته و گلایه مند بوده و خواستار تسریع در رسیدگی به این موضوع هستند با این حال به گفته مسوولین استمهال وام ها در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در این شرایط و اوضاع اقتصادی کشور که هر کسی به دنبال رفع مشکلات خود است گویا این اوضاع به مذاق مردمان محروم جامعه که از کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند خوش نیامده است.

 استان ایلام از ترکش خلف وعده های مسوولین در امان نیست؛ محرومیت این استان روز به روز بیشتر می شود و مردمان این دیار هر روز شکسته تر خواهند شد.

 کشاورزان سراسر استان ایلام از وعده های سر خرمن مسوولین برای استمهال وام های کشاورزی و پرداخت خسارت ها خسته شده و بانک عامل به زور فشار خواستار بازپرداخت وام از طرف کشاورزان و دامداران هستند.

این روزها در مناطق مختلف، سیل و برف خسارت های زیان باری را به کشاورزی و دام های مردم وارد کرده و دیگر توان پرداخت وام های کشاورزی در این شرایط را ندارند و نیازمند توجه مسوولان برای استمهال دوباره وام ها و پرداخت خسارت ها هستند.

دامداران و کشاورزان دچار خسارت شده اند یکی از کشاورزان به خبرنگار فارس گفت: همه در این موقعیت شاهدیم که زندگی مردم که به کشاورزی و دامداری وابسته است دچار چه خساراتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات کشاورزان تا وعده رفع مشکل/ استمهال وام ها در راه است

از مشکلات کشاورزان تا وعده رفع مشکل/ استمهال وام ها در راه است