مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-27سياسي

تدوین 100 برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در اردبیل


رییس امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای 100 برنامه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اردبیل خبر داد و گفت: رییس دارالقرآن در دهه فجر به اردبیل سفر می کند.

- ، حجت الاسلام عزیز صابر ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته قرآن دهه فجر با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سخنانی اظهار کرد: پیوند قرآن و انقلاب اسلامی در اندیشه و سیره امام خمینی (ره) را در این سخن به وضوح می توان مشاهد کرد که فرمودند: قرآن می تواند تأمین کننده جامع نیازهای مادی و معنوی بشریت باشد.

وی گفت: قرآن صرفاً کتاب اخلاق، تربیت و معرفت فردی نیست بلکه آموزه های اجتماعی، سیاسی در امور مدیریت و حاکمیت جامعه بر مبنای استقلال، آزادی و استکبار ستیزی در قرآن به بشریت ارائه شده و باید سرلوحه امور قرار گیرد.

حجت الاسلام صابر با اشاره به برنامه های قرآنی دهه فجر، بر لزوم هم افزایی اعضای کمیته قرآن در اجرای برنامه های مشترک تاکید کرد و افزود: تلاش در یکپارچه سازی ظرفیت های موجود در حوزه قرآنی در ایام دهه فجر باید در اولویت قرار گیرد تا به نحو شایسته برنامه های تدوین شده اجرا شود.

رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: برگزاری محافل قرآنی در مساجد و انعکاس از فضای مجازی، تجلیل و تکریم از چهره های قرآنی، تولید محتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین 100 برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در اردبیل

تدوین 100 برنامه قرآنی ویژه دهه فجر در اردبیل