مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:172022-01-27اقتصادي

تلاش دولت و مجلس برای گشایش های اقتصادی و جهش های صادراتی


معاون استان ها و تشکل های اتاق بازرگانی کشور گفت: دولت و مجلس در تلاش هستند تا با رفع موانع، گشایش های اقتصادی و جهش های صادراتی را ایجاد و به دنبال آن سفره های مردم را هم رنگین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مظفر علیخانی صبح پنج شنبه در همایش روز صادرات و تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در محل سالن همایش های اتاق بازرگانی قم برگزار شد، با اشاره به اراده و تلاش دولت و مجلس برای برداشتن موانع و مشکلات بر سر راه صادرکنندگان بیان کرد: ما در جنگ اقتصادی به سر می بریم و باید با توجه به این فشارها زمینه های جهش صادرات را فراهم کنیم تا به دنبال آن رونق تولید، ثروت آفرینی و توزیع عادلانه ثروت و برندسازی کالاهای اسلامی و ایرانی که کارکردهای اقتصادی است برای کشور رقم زده شود.

به گفته وی، رفع موانع صادرات برای دولت سیزدهم اهمیت دارد و در این زمینه مجلس و دولت تلاش دارند هرگونه مانع را از سر راه صادرات و صادرکنندگان برطرف کنند و در این زمینه گشایش هایی صورت گرفته و امید است این گشایش ها ادامه یابد تا به دنبال آن گشایش اقتصادی ایجاد و سفره های مردم هم رنگین تر و مطلوب تر شود.

علیخانی ضمن تشکر از مسئولان ارشد استانی برای رفع و پیگیری موانع صادرات در قم، عنوان کرد: دولت سیزدهم به دنبال رفع تعهدات ارزی و تامین مواد اولیه برای صا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت و مجلس برای گشایش های اقتصادی و جهش های صادراتی

تلاش دولت و مجلس برای گشایش های اقتصادی و جهش های صادراتی