مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:222022-01-27پزشكي

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای 9 سال در منطقه کاشان


معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: واکسیناسیون گروه سنی بالای 9 سال در منطقه کاشان از روز شنبه آغاز می شود.

- مهدی دلاوری، امروز (پنجشنبه، 7 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای طرح ملی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا، تاکنون84.

24 درصد نوبت نخست، 75.

73درصد نوبت دوم و 21.

12 درصد نیز واکسن نوبت سوم را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به بازگشت وضعیت کرونایی شهرستان کاشان به وضعیت زرد، افزود: طی 24 ساعت گذشته، 36 بیمار جدید حاد تفنسی در بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل در فاصله سنی 25 تا 85 سال بستری شدند.

معاون بهداشت و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: براساس آمار ثبت شده، 22 نفر از بیماران در گروه سنی 31 تا 85 سال در مراکز درمانی کاشان که 21 نفر اهل کاشان و یک نفر اهل چنار و 14 نفر نیز در فاصله سنی 25 تا 81 سال در آران و بیدگل تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند که پنج نفر اهل آران و بیدگل، یک نفر اهل نوش آباد و هشت نفر اهل کاشان هستند.

دلاوری گفت: اکنون 100 بیمار حاد تنفسی مبتلا به کرونا در مراکز درمانی این منطقه بستری هستند که 29 درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است و شش نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی شهرستان کاشان بستری شده و یک نفر نیز فوت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای 9 سال در منطقه کاشان

آغاز واکسیناسیون گروه سنی بالای 9 سال در منطقه کاشان