مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-27حوادث

‏ پدرکشی در یکی از روستاهای ملایر‎ ‎


فرمانده انتظامی ملایر از قتل پدر توسط پسر در ملایر خبر داد و گفت: روز گذشته گزارشی از ‏وقوع یک درگیری خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان، به مرکز فوریت های پلیس 110 ‏اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه اسلام آباد برای بررسی موضوع به ‏محل اعزام شدند‎.

- ‎ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر افزود: در همین ارتباط مامورین پلیس آگاهی در صحنه درگیری حاضر و پس از بررسی دقیق متوجه شدند که پسر 21 ساله خانواده حین درگیری بوسیله یک قطعه چوب، ضربه ای بر سر پدر وارد کرده که بر اثر آن ضربه، پدر مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات بدست آمده مشخص شد که پدر در روز جاری به سبب شدت و عوارض ناشی از ضربه وارده در بیمارستان جان خود را از دست داده است .

فرمانده انتظامی ملایر بیان کرد: بلافاصله با تلاش مامورین پلیس آگاهی، متهم تحت تعقیب در کوتاه ترین زمان ممکن دستگیر و در بازجویی صورت گرفته به قتل پدر خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده، متهم به قتل پدر به مراجع قضایی تحویل شد .

ساکی با اشاره به اینکه اعتیاد در اختلافات خانوادگی از جمله دلائل بروز این رویداد های تلخ و جبران ناپذیر است، افزود: وقوع این طیف جرائم خشن در واقع ره آورد شوم خانواده های دارای تنش و کاملاً آسیب دیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‏ پدرکشی در یکی از روستاهای ملایر‎ ‎

‏ پدرکشی در یکی از روستاهای ملایر‎ ‎