مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:472022-01-27سياسي

آمار زندانیان در شأن خراسان رضوی نیست/ عدالت اجتماعی باید در جامعه برقرار باشد


رییس قوه قضاییه با انتقاد از آمار بالای زندانیان در خراسان رضوی، از همه مسئولان استان خواست نسبت به بهبود این شرایط تلاش کنند.

- ، حجت الاسلام غلام حسین محسنی اژه ای ظهر پنج شنبه در دیدار مردمی خود با مردم مشهد، با بیان این که دشمنان نظام با عملیات روانی در تلاش برای ترویج فساد و ناهنجاری ها هستند، اظهار کرد: آنان از فضای مجازی نیز برای مقاصد خود نهایت استفاده را داشته اند.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر این که ضرر برخی مفاسد اجتماعی و فرهنگی بیشتر از مفاسد اقتصادی است که منجر به نفوذ دشمن می شود، ادامه داد: کشور ما در حال حرکت است، متوقف نشده است و خوشبختانه از نظر امنیت، قدرت بازدارندگی و رتبه های علمی در حال پیشرفت هستیم.

وی بیان کرد: آنچه دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران در 40 سال گذشته بر مردم وارد کردند، به قدری بود که اگر به کشور دیگر وارد می شد آن کشور از پای درمی آمد، از ابتدای انقلاب در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم و همه بوق های سلطه جهانی علیه این کشور در حال دمیدن است.

جمهوری اسلامی تسخیرنشدنی است اژه ای با بیان این که باید با انسجام، اعتماد به وعده های الهی، تکیه بر ارزش های الهی و جهاد بیشتر حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: آمریکا می داند جمهوری اسلامی ایران کشوری نیست که به تسخیر درآید، ایران به جایگاهی رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار زندانیان در شأن خراسان رضوی نیست/ عدالت اجتماعی باید در جامعه برقرار باشد

آمار زندانیان در شأن خراسان رضوی نیست/ عدالت اجتماعی باید در جامعه برقرار باشد