مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-27سياسي

مجموعه کامل اقلام امدادی در قرچک مستقر می شود


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: درصدد هستیم امکانات 10 درصدی مردم آسیب پذیر در حوادث را به قرچک منتقل کنیم و تا پایان سال اگر اقدامات امنیتی تامین شود مجموعه کامل اقلام امدادی نیز منتقل خواهد شد.

- شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر پنجشنبه 7 بهمن ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در یک اقدام انقلابی در شورای عالی جمعیت هلال احمر با دستور رییس جمعیت و در پی پیگیری های مجدانه استاندار تهران ، مجوز شعب جمعیت هلال احمر در شهرستان های تازه تاسیس صادر شد و تا دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: اکنون امکانات جمعیت هلال احمر قرچک قابل مقایسه با شهرستان های دیگر نیست و همه باید تلاش کنیم این جمعیت آینده درخشانی داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: با کمک های شهرستانی و سوله ای که شهرداری در اختیار قرار داده ، درصدد هستیم امکانات 10 درصدی مردم آسیب پذیر در حوادث را به قرچک منتقل کنیم و تا پایان سال اگر اقدامات امنیتی تامین شود مجموعه کامل اقلام امدادی نیز منتقل خواهد شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: پیگیر هستیم سازه ای تاسیس و کشیک 24 ساعته هلال احمر نیز در قرچک استقرار یابد ؛ نیروی انسانی، ناوگان خودرویی و حداقل امکانات انبار نیز به این شهرستان اعزام شده و برای نوروز دپوی مناسب خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه کامل اقلام امدادی در قرچک مستقر می شود

مجموعه کامل اقلام امدادی در قرچک مستقر می شود